Mulighederne er mange og Indoor Cycling giver dig kondition og velvære.

Op på cyklen og afsted. Med indoor cycling får du sved på panden og mulighed for individuel træning sammen med andre.

Indoor Cycling er for dig, der tænder på power og høj puls. Der cykles både stående, siddende, stejlt op ad bakke, i acceleration, i tungt og let tråd og meget mere...

Alt imens musikken banker dit humør helt i top.

Træningen stiller ikke de store krav til koordination, og du kan helt selv bestemme, hvor hårdt det skal være. Derfor er det en motionsform, der passer dig uanset alder, baggrund og kondition.

Indoor Cycling er mere end almindeligt godt for dit kredsløb; du får simpelthen ilt pumpet rundt i kroppen. Det giver dig større lungefunktion og styrker dit hjerte

Begynderhold.
Kom og vær med, hvis indoor cycling er nyt for dig.
Vi har ikke deciderede begynderhold, men tilmeld dig et hold og instruktørerne vil være behjælpelige med at vise og forklare om denne træningsform for at du får det optimale ud af det. Programmerne er tilrettelagt, så der tages hensyn til nye medlemmer. Husk du altid kan få en gratis prøvetime inden du bestemmer dig.

Lørdagshold.
Start weekenden med en frisk gang træning.
Lørdag morgen kl. 8-9 har du nu mulighed for at træne en gang indoor cycling inden du igen tager hjem til familien eller vennerne. Du har ikke "spildt" noget af weekenden, men er frisk og motiveret til at gå weekenden i møde.

Vi kører med ACTIVO PULSKØRSEL

TRÆN SMART MED PULSEN SOM VEJLEDNING

Hjertet er din vigtigste muskel og har stor betydning for dit velbefindende. Pulstræning betyder, at du i større udstrækning lader dit hjerte styre træningen, og er til stor nytte for både nybegyndere og mere erfarne.

Under træningen er det vigtigt, at finde det rigtige niveau ud fra hvad du vil opnå – f.eks. øge hjertets og kroppens kapacitet, øge stofskiftet og kalorieforbrændingen effektivt eller udvikle muskelstyrken.

Pulsen er ærlig, reel og direkte information om, hvordan hjertet faktisk arbejder.

For nybegyndere er regelmæssig pulsfeedback en fantastisk hjælp til at få kontrol over træningen og belaste sig på den rette måde. Regelmæssig pulsfeedback øger udøverens viden om kroppens ydeevne og giver dem de nødvendige oplysninger, så de efterhånden lærer, hvordan de bør træne for at nå forskellige mål.

Pulsfeedback har også en psykologisk effekt og opleves af mange som virkelig sjovt og motiverende. 

EFFEKTIV TRÆNINGSHJÆLP

  • Giver en feedback for træningen
  • Passer til alle, såvel nybegyndere som mere erfarne, uanset alder
  • Let at finde det rette niveau ud fra egne forudsætninger og træningsmål
  • Instruktøren får hjælp til at tilpasse træningen bedst muligt til alle udøvere

VIDEN

  • Øger forståelsen af kroppens funktioner og effekterne af træningen
  • Lærer brugeren at lytte til kroppens signaler
  • Giver fokus på hvorfor man træner

MOTIVATION

  • Støtter alle typer træningsoplæg og formål

Træningen opleves som virkelig sjov

Du har mulighed for at følge din træning på din computer når du kommer hjem. Det er utroligt motiverende at du kan følge din træning fra gang til gang. Du kan se hvor i pulszonerne din træning ligger og hvor mange kalorier der er forbrændt. Mød op og få en snak med en af vores uddannede instruktører.

Instruktører:

Gerda Eskesen

Arne Mortensen

Nelly Mortensen

Kenneth Grejsen Andersen       

Aktuelle hold:

Hvad er chip til indoorcycling


Træningscentret i Gørding er et foreningsbaseret motions- og træningscenter.
Vi tilbyder mange former for træning og motion både som holdtræning og individuel træning.
Læs mere her på siden om, hvad vi tilbyder, og hvordan du kommer igang.